Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ



Σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα το οποίο κρίθηκε στη παράταση ο Ολυμπιακός κέρδισε με 2-1 τον εκπληκτικό Ατρόμητο και ανακηρύχθηκε Κυπελλούχος Ελλάδας για το 2012. Ήρωας για τους ερυθρόλευκους ο Νταβίντ Φουστέρ ο οποίος με γκολ του στο 119΄ έκανε το 2-1 και έστειλε τον Ολυμπιακό στα ουράνια.
Η ομάδα του Ερνέστο Βαλβέρδε προηγήθηκε με γκολ του Τζιμπούρ στο 29΄ αλλά ο Ατρόμητος δεν είχε πει την τελευταία του λέξη αφού ο Ιγκλέσιας στο 76΄ μετά από αδύναμο σουτ αλλά και κόντρα πάνω στον κακό χτες Χολέβα έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Κάρολ γράφοντας το τελικό για τα 90΄ αγώνα 1-1. Μέχρι που φτάσαμε στο 119΄ όπου ο Φουστέρ έσωσε τον Ολυμπιακό από την ψυχοφθόρα διαδικασία των πέναλτι.



Ο χθεσινός τελικός αποτέλεσε το τελευταίο επίσημο παιχνίδι του Ερνέστο Βαλβέρδε στους ερυθρόλευκους, ο οποίος γνώρισε την αποθέωση από 50.000 θεατές τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα, όσο περισσότερο στην απονομή και στους πανηγυρισμούς. Ο ίδιος ο Βάσκος δήλωσε στη Συνέντευξη Τύπου πως " Όσα έχω ζήσει με τον Ολυμπιακό έχουν ξεπεράσει τη φαντασία μου."
Για την κίνηση που έκανε στο κόσμο του Ολυμπιακού δείχνοντας τη καρδιά του δήλωσε: "Αυτό που εννοούσα αγγίζοντας τη καρδιά ήταν πως υπάρχουν πράγματα εκεί μέσα για αυτόν τον κόσμο. Πάντα όταν είσαι προπονητής ελπίζεις να ακούσεις το όνομά σου από την εξέδρα αλλά αυτό που έζησα με τον κόσμο του Ολυμπιακού δεν το περίμενα, δεν μου έχει ξανασυμβεί και ούτε νομίζω πως θα μου ξανασυμβεί και ποτέ."
Επίσης ρωτήθηκε τί τίτλο θα έβαζε σε όσα έχει ζήσει με τον Ολυμπιακό: "Μου αρέσει να έρχομαι στις Συνεντεύξεις Τύπου γιατί συνήθως μου γίνονται ευκολότερες ερωτήσεις. Το σίγουρο είναι πως θα έγραφα ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο. Θα το ξαναπώ. Αυτό που έζησα εδώ ήταν πέρα από τις προσδοκίες μου. Αυτό που έζησα στον Ολυμπιακό έχει ξεπεράσει τη φαντασία μου. Και αυτό δεν λέει πράγματα μόνο για τη δουλειά μου και για τους παίκτες μου αλλά και γι'αυτούς που μου το προσέφεραν"
Τέλος όταν του ζητήθηκε να πει ποια παιχνίδια δεν θα ξεχάσει ποτέ κοουτσάροντας τον Ολυμπιακό δήλωσε: "Όταν με ρωτούν για το ποιο ματς θα θυμάμαι δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα έχουμε νικήσει σε αυτό. Θυμάμαι για παράδειγμα, το ματς με την Άρσεναλ στο Λονδίνο όπου παίξαμε καταπληκτικά αλλά χάσαμε. Αλλά και αυτό με τον Παναθηναϊκό στην έδρα μας που φέραμε τελικά ισοπαλία. Νιώθω τυχερός γιατί έχω να θυμάμαι πολλά ωραία παιχνίδια αλλά και μερικά που δεν ήταν από τα καλύτερα. 





Γλέντι στον Βέρτη!


Οι πανηγυρισμοί βέβαια των ερυθρόλευκων δεν σταμάτησαν στο γήπεδο και στα αποδυτήρια αλλά συνεχίστηκαν και στα μπουζούκια και συγκεκριμένα στο νυχτερινό κέντρο της παραλιακής που εμφανίζεται ο Νίκος Βέρτης. Όλοι σχεδόν οι ερυθρόλευκοι έδωσαν το παρών μαζί με τις συντρόφους τους εκτός όμως από τους Βαγγέλη Μαρινάκη (ο οποίος είχε επαγγελματικές υποχρεώσεις), τον Πάμπλο Ορμπάιθ, τον Ιβάν Μαρκάνο και τον Ερνέστο Βαλβέρδε. Όλοι οι άλλοι ήταν εκεί.
Ο Νίκος Βέρτης τους καλωσόρισε και τους έδωσε συγχαρητήρια για τον τίτλο. "Παιδιά που είναι το Κύπελλο , το ξεχάσατε σπίτι;" είπε αστειευόμενος ενώ οι οπαδοί του Ολυμπιακού που βρέθηκαν στο νυχτερινό κέντρο φώναζαν ρυθμικά: "Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό, Πρωτάθλημα και Κύπελλο στον Ολυμπιακό"





Ξεκούραση τώρα και μετά...Αυστραλία!


Το προσεχές διάστημα προσφέρεται για ξεκούραση για τους "ερυθρόλευκους". Ο Ερνέστο Βαλβέρδε θα τους δώσει ολιγοήμερη άδεια αλλά σύντομα θα συγκεντρωθούν ξανά αφού οι υποχρεώσεις δεν τελείωσαν. Στις 15 Μαΐου η αποστολή θα αναχωρήσει για την Αυστραλία και το φιλικό με τη Βίκτορι της Μελβούρνης στις 19 του μηνός. Πιθανότατα με την ομάδα θα ταξιδέψουν και πολλοί από τους δανεικούς της ομάδας ενώ μετά και την επιστροφή τους στην Αθήνα οι "ερυθρόλευκοι" θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν την καλοκαιρινή τους άδεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου